lunes, 23 de julio de 2012

El meu lloc per la Magalí...

Hola estiuencs! Jo sóc la Magalí, una dels i les joves que va a les activitats d'estiu que organitza el Punt Inquiet.

El meu lloc preferit del poble és l'Església Vella. És una església del segle X que ara està en ruïnes. Durant el 2007 s'hi van fer moltes excavacions i molts arqueòlegs van venir a investigar les restes, i durant aquest temps, l'Església Vella va passar de ser una paret mig enderrocada amb una finestra a tenir a la vista totes les restes arqueològiques (antigues parets de l'església). També han trobat restes de ceràmica blava i n'han intentat reconstruïr algunes peces. Han fet moltes exposicions i diverses activitats per promocionar aquesta part de Sant Bartomeu.
El que m'agrada a mi de l'Església Vella és la tranquilitat que s'hi respira. És un lloc assolellat, sobre tot ara a l'estiu, i quan érem més petites hi anàvem amb la meva germana petita a jugar. És perfecte per investigar, amagar-se, descobrir nous llocs,... i el que queda de les parets transmet història. Quan estas allà no pots evitar pensar en les generacions antigues (molt, molt antigues) que havien trepitjat el mateix terra que estas trepitjant tu ara mateix. I per això m'agrada l'Església Vella, perquè és un lloc únic, una mica màgic i que te'l pots fer teu molt fàcilment.

Bé i això és tot companys! Fins aviat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario